Thursday, March 14, 2013

Soviet-type

state - komentuje sluchacz Talk Radio o najsciu policji wczoraj rano o 8 mieszkania blogiera pana Arnie Lemaire. Pan Lemaire wypowiedzial sie dosc sarkastycznie na temat TDSB (Toronto District School Board) na swoim blogu BlazingCatFur. Lewicujace wladze szkolne podkablowaly go do policji za szerzenie nienawisci.

Od razu przenioslem sie do Ustki w czasach PRL-u. Do mnie do mieszkania glina z esbecja przychodzila o 7 rano. Kiedy bylem w pracy. Zastraszali mame + robili rewizje. Mnie natomiast zwijali z pracy. "Znow biora Kuciaka" - komentowali widzacy mnie pracownicy. Aby nie robic sensacji i dla dyskrecji pozniej wzywali mnie tylko na komisariat milicji i przesluchiwali. No bo ktos cos napisal zle o raju komunistycznym, czy to na murze czy na chodniku farba.

Tu w Kanadzie mamy podobne sytuacje. Ale tez nie ma co sie za bardzo dziwic, bo przeciez zyjemy w panstwie policyjnym. Ladnie to ujal na Lilley's Pad blogu Joe Warmington: "...police visiting his home like one might see back in the day of the Stasi in communist East Germany" ("TDSB sics police on sarcastic blogger"). Nic dodac, nic ujac. Witamy w The New World Order!

02:06 Hrs. Budzi mnie siusiu.

04:00 Hrs. Budzik zrywa mnie na rowne nogi. Na dworze minus 9-stopniowo. Odczuwalne -14C. + cienka warstwa sniegu na ziemi.

04:11 Hrs. robie 6 pomiarow cisnienia krwi + wyciagam srednia.

1) 109/83 + puls 111.
2) 116/86 + puls 110.
3) 119/88 + puls 109.
4) 117/85 + puls 111.
5) 109/82 + puls 112.
6) 114/81 + puls 111.
Srednia: 114/84 + puls 110. Kategoria: Prawidlowe.

04:19 Hrs. Badam stezenie cukru w krwi na czczo. 101 mg/dL = 5.6 mmol/L.

06:16 Hrs. Podnosze z werandy "National Post" z "A Pope 'from the end of the earth'. The consensus candidate no one expected" na okladce.

Pije 15 szklanek wody dziennie + codzienne godzinne masowanie stop + 2 zabki czosnku przed snem + modlitwa. Naturalnym sposobem pozbylem sie nadcisnienia. Jakbym poszedl do lekarza to przepisalby mi chemie, aby mnie zabijala.

18:46 Hrs. Wkladam szklanke wody przegotowanej do zamrazalnika na wode "strukturyzowana" + pije 9-ta szklanke wody + biore 2 tabletki chemii (1.5 mg TARO WARFARIN + 5 mg APO-BISOPROLOL.

19:00 Hrs. Pije 10-ta szklaneke wody.

20:14 Hrs. Pije 11-sta szklanke wody + biore kapsulke koenzymu CardioQ CoQ10 100 mg.

21:25 Hrs. Zlewam wode "strukturyzowana" + pije z 2 zabkami czosnku + 12 i 13-sta szklanka wody.

21:40 Hrs. Pije 14-sta szklanke wody + 250 mg magnezu + czestuje sie czekoladka Xocai POWER.

No comments: