Sunday, August 14, 2016

Wszystko bylo

ks. Abp Stanislaw Gadecki h. Rawicz, Midland 2016
dzisiaj wspaniale i doniosle. Pielgrzymka do Sanktuarium Meczennikow Kanadyjskich w Midland udala sie. Wszystko co zaplanowalem wyszlo. Oczyscilem sie duchowo + wrocilem z bagazem wspanialego przezycia duchowego + ksiazki i pamiatki.

Zdobycze z Pielgrzymki do Midland


Homilie wyglosil szlachcic ks. Abp Stanislaw Gadecki h. Rawicz  Image result for herb rawicz + poswiecil ziola i dewocjonalia. Nawiazywal do Chrztu Polski + 60-letniej rocznicy polskich pielgrzymek do Midland. Dzis tez obchodzono uroczystosc Matki Boskiej Zielnej (dlatego swiecenie ziol). Na stoisku z ksiazkami kupilem 3 pozycje dot. sw. Hildegardy. Sw. Hildegarda jest patronka medycyny naturalnej. Jest moja ulubiona swieta, o ktorej wstawiennictwo sie modle przy swoim samomedykowaniu sie terapiami naturalnymi. Pomaga. Tak samo jak sw. Maksymilian Maria Kolbe, ktorego dzisiaj wspominamy, bardzo mi byl pomocny w mojej 17-dniowj glodowce leczniczej. Pomogl mi przezwyciezyc slabosci organizmu wynikle z glodowki, a takze wyrobil dar poswiecania siebie za innych.

00:38 Hrs. Budzi mnie siusiu (jasno-slomkowe + [puszyste).

02:33 Hrs. Budzi mnie siusiu (jasno-slomkowe + puszyste).

04:30 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste).




No comments: