Saturday, August 20, 2016

Wyskok

Skarby z rynku w St. Jacobs
do St. Jacobs byl udany. Glowny cel to bylo poszukiwania naturalnych terapii zdrowotnych.

Zaopatrzylem sie w litrowa butelke oleju konopnego, ktory mi sie juz skonczyl. Tez kupilem himalajska lampe solna, czosnek,  magnesy i pylek kwiatowy.

Takze na rynku kupilem lokalne owoce ontaryjskie (brzoskwinie, sliwki wegierki) + warzywa (szparagi, pomidory).

Wracajac na skroty przez Mississauge, Rysiek pokazal mi swoje rewiry. Park promenadowy gdzie spuszczal swoja lodz gdy plywal po jeziorze Ontario + fotka. Rysiek strzelil mi tez portretowke na tle panoramy Toronto, gdy stoje na skale i zaciagam sie swiezym wiaterkiem z jeziora. Dzis jest bardzo upalny dzien. Miejscami na rynku w St. Jacobs roztapialem sie. Ale rozdzka Herkulesa wybawiala z oslabien i roznych bolow ciala.



02:15 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste).

03:50 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste) + deszcz leje na dworze.

19:37 Hrs. Stawiam lampe solna na stoliku nocnym przy lozku + fotka.



21:15 Hrs. Jem talerz gotowanej szpargowki + pomidor.

No comments: