Wednesday, September 21, 2016

Przeciez taka

madra (nawet ja cytowalem na swoim blogu) i tak dala dupci pani Ania Jablonka (Anne Applebaum) swoja wizja Katastrofy Smolenskiej, ze przeputinila swoim wyrokiem samego Putina. Amerykanska zydowka, ktora przyjela polskie obywatelstwo ze wzgledu na meza szlachcica, pana Radka, do ktorego tez kiedys mialem wielkie zaufanie. Wiadomo, szlachcic

Otoz ta pani, madra zydowka i do tego amerykanka wywnioskowala, ze to jednak Putin mial racje i do katastrofy doprowadzili polscy piloci, a nawet podsluchala co w tym waznym momencie mowili. Doslownie zacytowala ich slowa. Slowa bzdury. Podala te czarna ruska propagande na tacy Amerykanom. Jakie to zadze sprawily temu nadwymiar wielkiemu zydowsko-amerykanskiemu intelektowi aby podac jekajace brednie ruskiego dziwaka i durnia, jak glowe sw. Jana na srebrnej tacy swojemu wielkiemu narodowi? Jakie zadze sprawily, ze wlasny polski obywatel pluje sobie w morde na zyczenie ruskiego tyrana? Jakie? Moze magnesy mi odpowiedza.

Otrzymalem imelke od pana Mateusza, ktory pogratulowal mi wpisu http://szlachta.blogspot.com/2012/11/nie.html i zapytal o lek efferalgan, ktory wzialem raz na bol bedac w Polsce. Byl efektywny pomogl mi przezwyciezyc dosc bolesny dzien. Jak kogos intereseuje efferalgan to niech wskoczy na: http://drogadosiebie.pl/leki-nierefundowane/efferalgan/.

01:58 Hrs. Budzi mnie siusiu (jasno-slomkowe + puszyste).


No comments: