Friday, September 09, 2016

Upalnie + czuje

sie jakis zmeczony + ide wczesniej do lozka.

"We stand today at the threshold of a new yet ancient science that will probably transform our health-care practices in a few decades" - BURYL PAYNE, PH. D. ("Magnetic healing").

01:52 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste).

03:24 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste).

04:51 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste).

05:00 Hrs. Budzik zrywa mnie na rowne nogi. CP24 TV podaje temperature 21C. dla Toronto. U mnie na tarasie jest 23C. Temp. w kuchni 26C. + zrywam kartke z kalendarza: "Czlowiek leniwy to taki, ktory nie udaje, ze pracuje" - TRISTAN BERNARD.

05:09 Hrs. Biore kropelki Milk Thistle.

05:12 Hrs. Lektura tronowa. "Polityka".

05:45 Hrs. Wskakuje na wage APSCO. 71 kg + arytmia.

No comments: