Saturday, September 10, 2016

Wyskok poza

miasto do St. Jacobs byl wykwintny, smaczny (zywnosc, wypieki i owoce) + elektryzujacy (magnesy). Kupilem naszyjnik czarny krzyz magnetyczny. Tez zauwazylem, ze trend MAGNET THERAPY rosnie. Wystawialy sie az 3 stoiska, glownie oferujace magnetyczna bizuterie. Mangetyczny czarny krzyz mnie zafascynowal + juz wisi na mojej szyi.

Zaopatrzylem sie tez w produkty konopne firmy RICHARDO'S (www.facebook.com/FreshOntarioHemp). Tez kupilem butelke Extra Virgin Olive Oil ralo (www.myolivetrees.com). Po targowisku pojechalismy do centrum St. Jacobs aby spedzic quality time i po drodze do domu zaliczylismy urocza miejscowosc Elora.

01:03 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste).

03:06 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste).

05:25 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste).


No comments: