Thursday, October 13, 2016

Moje

Image result for swiety edward
Sw. Edward Wyznawca
imieniny okazaly sie zwyczajnym roboczym dniem. Po pracy + zmeczony, zjadlem pstraga wedzonego. Pozniej juz chcialem tylko odpoczynku + modlitwy. Zmowilem Tajemnice swiatla w intencji wszystkich znanych mi Edwardow o wstawiennictwo sw. Edwarda. Sw. Edward ma wplywy i warto modlic sie do Jezusa o jego wstawiennictwo.

Za kazdym razem bedac w Londynie odwiedzalem sw. Edwarda w Westminster Abby, gdzie znajduje sie jego krypta. Przesiadywalem tam debatujac z nim o historii Anglii, rycerstwie, wierze, tez proszac o wsparcie w ciaglych zmaganiach z losem. Wysluchiwal. Jakos sie wiodlo.
A w Londynie przeciez bywalem 15 razy.

00:18 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste).

01:37 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste).

04:15 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste.

05:00 Hrs. Budzik zrywa mnie na rowne nogi. Na dworze 16-stopniowo. Temp. w kuchni 22C. + zrywam kartke z kalendarza: "Moze z czasem zobaczymy rzeczy, ktorych jak dotad, nie mozemy sobie wyobrazic" - GALILEO GALILEI.

05:10 Hrs. Lektura tronowa. "Gazeta Polska".

Ze wzgledu na bardzo trudna sytuacje miedzynarodowa, napiecia, jakie wytwarza Federacja Rosyjska, najwazniejsze jest, bysmy dysponowali sila ognia i mozliwosciami obronnymi odpowiednio duzymi jak najszybciej, nawet w oparciu o starszy sprzet (Adam Macierewicz, "Licze, ze targi w Kielcach zaowocuja kontraktami dla polskiej armii", GAZETA POLSKA, 07.09.2016).

05:45 Hrs. Wskakuje na wage APSCO. 71 kg + arytmia.

21:37 Hrs. Puszczam twita na Twitterze + wrzutka do Facebooka info o sw. Edwardzie OCTOBER 13 SAINT EDWARD THE CONFESSOR.

No comments: