Monday, July 03, 2017

Tylko

skora, kosci, miesnia i troche krwi we mnie. Waze 65 kg, chociaz jem jak smok. A przy tym wzmozona arytmia i mdlejaco-ssane uczucie glodu. Jakby sam zoladek sie zzeral. Cierpie i ofiaruje swoje cierpienie + Tajemnice radosne. Udalo mis sie tez z rana zlapac 15 000 IU witaminy D ze slonca. Pozniej pokazaly sie chmurki. Wystawilem w koncu cialo do slonca. Oj, jak sie radowaly kosci! Ja nie mam wcale tluszczu, to ciagle mi zimno. Nawet teraz latem spie przykryty pierzyna.

Odciety od swiata. Wszystkie komputery padly. Bell nie dziala. Kupe godzin na telefonach spedzilem z Bellem i z Geek Squad. Nie sa w stanie mnie pomoc. Z Bellem zalatwilem technika na jutro rano. Komputer musze odniesc z powrotem do Best Buy. Konkluzja: Jak chcesz wydac na komputer 3 tys. dolarow + Geek Squad na 2 lata zeby ci pomagal, to badz przygotowany na wielkie klopoty, a nie pomoc.


No comments: